18 oktober 2009

Mini Round Robin Swap

This morning I had some great news - I got an email from my Mini RR partner Kirsten from Sydney telling me, that the mini RR I mailed October 7th finally had arrived :-). Gosh, was I happy to read this mail. Kirsten's Mini RR is the one on the last photo.
The photo underneath is, how my Mini RR looked, when it arrived home to me. Kirsten has added the most gorgeous applique round. I am so happy with the look of the mini top. As an extra bonus Kirsten included a great sewing bag from Yazzi and this thimble showing the Opera in Sydney - my very first thimble from Down Under.
It has been such a fine time working together with Kirsten. Thank you so very much, Kirsten!


Hertil morgen kunne jeg trods voldsom træthed (efter ALT for lidt søvn pga. en ungdomsfest) have hoppet af glæde, da jeg i min mailboks fandt en mail fra Kirsten, som fortalte mig, at pakken med Mini Round Robin'en endelig var kommet frem. Puha, så kunne jeg trække vejret lettet. Den blev sendt herfra anbefalet d. 7. oktober. Kirsten's Mini RR endte med at se ud, som på fotoet nedenunder denne tekst.
Kirsten har syet en vidunderlig applikations runde på min Mini RR - den ovenover denne tekst - og jeg skal blot tilføje en kant og min Mini RR er klar til at blive quiltet. Med i pakken fra Kirsten var også mit første fingerbøl fra Down Under. Meget symbolsk med Utzons Operahus samt en dejlig sytaske fra Yazzi.


Heute Morgen bekam ich tolle Nachrichten - ein Mail von Kirsten in Australien - das Päckchen mit dem Mini Round Robin ist endlich bei ihr angekommen. Ich bin sehr erleichter. Das Päckchen habe ich am 7. Oktober abgeschickt.
Kirsten's Mini RR ist das Foto hier über den deutschen Text.
Mein Mini RR bekam ich vor eine Weile her zurück und es sieht so aus wie auf dem mittlerem Foto. Ich bin hell begeistert. Kirsten hat eine traumhafte schöne Applikationsrunde genäht. Der Mini Quilt braucht nur ein hübsches Stoff und dann kann es mit dem Quilten losgehen. Ausserdem war von Kirsten noch mein erstes Fingerhut aus Australien sowie ein schönes Utensilio von Yazzi.

9 kommentarer:

Linda sagde ...

Hei Anne Mette!Jeg tok utfordringen din.
Nydelige quilt...
Ha en fin kreativ uke!
Klem fra Linda :))

Angelikas quilts and knits sagde ...

De er vel nok flotte ! Fingerboellet giver mig lyst til at starte paa at samle :-)
Knus
Angelika

PatchworkRose sagde ...

Hi Anne-Mette I love both of the Mini RR. Job well Done. Love the thimble too.
Have a good week
Cheers
Lynne

Elin sagde ...

Nydelege round robins! Eg forstår ikkje at de tør halde på med dette, det må vere kjempevanskeleg...

annemariesquilt sagde ...

Dette blir riktig flott Anne Mette.. Jeg synes alltid Round robin ser så vanskelig ut og jeg blir like imponert hver gang.

STRIKKEMOR(O) sagde ...

Imponerande og flott!

Helle : sagde ...

Wow hvor er det flot, det fingerbøl er også super flot, man får helt lyst til at samle på dem ;-)

Karin Grøn sagde ...

Det er et meget fint lille fingerbøl du har fået- en fin og meget transportvenlig souvenir.

Karin Grøn sagde ...

Sikke et smukt fingerbøl. Det er da en både transportvenlig og smuk souvenir. Jeg kan se du også syr patchwork, så du har jo især brug for den.